عیدانه ۱۳۰ میلیارد ریالی برای فرزندان ایتام و محسنین استان البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حامیان سخاوتمند این استان در اسفند ماه سال گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم به حساب نیازمندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز کردند.

البرزی با اشاره به اینکه این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ، رشدی معادل ۶۳ درصد را نشان می دهد، افزود: این مبلغ به حساب هشت هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز شد.

وی با بیان اینکه عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌ حساب فرزندان می باشد، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین هفت میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌ طور مستقیم و آنی به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز شده است.
مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: برای ثبت نام در طرح اکرام می توان با پرداخت ماهانه حداقل ۵۰۰ هزار ریال ، حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده گرفت.

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای استان و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.