حمایت از فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری در ایران همدل

پویش ایران همدل در راستای حمایت مالی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید محمدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پویش ایران همدل در راستای حمایت مالی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین استان راه‌اندازی شده است.

او افزود: پویش ایران همدل فرصتی برای کمک به فرزندان ایتام و محسنین استان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: مردم استان می‌توانند برای مشارکت در این پویش با پرداخت ماهیانه ۱۰ هزار تومان به بالا سهمی در رشد، تعالی و تضمین آینده فرزندان خانواده‌های نیازمند استان داشته باشند.

او با اشاره به ثبت‌نام چهار هزار و ۵۲۸ فرزند ایتام و محسنین در سامانه این نهاد ادامه داد: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

محمدی بابیان اینکه کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و یا عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ پیامک کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار