نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه وعده داد دستگاه‌های مانع تراش که از تولیدکنندگان حمایت نکنند را به مردم معرفی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : دستگاه‌های مسئول امسال عزمشان بر جهش تولید باشد و راهکارش این است که موانع را از سر راه تولید کننده بردارند.

وی با بیان اینکه نحوه اجرای قوانین (بر اثر تفسیر و سلایق شخصی) تولید کننده را فلج کرده است، هشدار داد: اگر تولید کننده‌ای به من مراجعه کند و گلایه (از دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه) داشته باشد حتما آن دستگاه را به مردم معرفی خواهم کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هدفگذاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان طوری باشد که نرخ بیکاری در کرمانشاه به پایین‌ترین سطح کاهش یابد.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنانش برگزاری جشن و رقص مختلط در برخی مناطق استان کرمانشاه را مورد نکوهش قرار داد و اظهار کرد: به بهانه جشن نوروز شاهد رقص‌های مختلط در ماه رمضان بودیم که قلب امام زمان را به درد آورد.

وی با طرح این سوال "آخر این چه اقدام سخیفی بود که انجام دادید"؟ گفت: شما رابطه خودتان را با قرآن بریدید و عذابش دامن جامعه را خواهد گرفت و همین اعمال موجب غضب پروردگار می‌شود.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: فساد‌های اخلاقی جمعی توبه جمعی می‌خواهد چرا که اختلاط گسترده زن و مردم نامحرم و مجلس لهو و لعب مورد غضب پروردگار است.

وی ادامه داد: مردم بسیار خوب و متدینی داریم، اما شیاطین به خصوص رسانه‌های دشمن بخشی از جامعه ما را دچار غفلت کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه بدون نام بردن از شخص یا مسوول خاصی و ذکر شهر یا روستای مورد نظرش افزود: در برخی از مناطق استان کرمانشاه اتفاقاتی افتاد که من از مسئولان آن مناطق گلایه مندم که چگونه در برابر مسائل اجتماعی منفعلانه عمل کردند؟ باید مراقب بود تا شاهد تکرار این صحنه‌ها نباشیم .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.