نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با بلینکن ادعا کرد به او گفته است حتی بدون کمک آمریکا نیز به رفح حمله خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اطلاع داد که این رژیم قصد دارد حتی بدون حمایت آمریکا، حمله نظامی را به شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دهد.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو پس از دیدار با بلینکن ادعا کرد: هیچ راهی برای شکست دادن حماس بدون ورود به رفح و حذف گروه‌های باقی‌مانده آن در آنجا وجود ندارد.

او در ادامه گفت: به بلینکن گفتم که امیدوارم با حمایت آمریکا این کار را انجام دهم، اما در صورت لزوم، ما این کار را به تنهایی انجام خواهیم داد.

نتانیاهو افزود: به او گفتم که صمیمانه از این واقعیت که بیش از پنج ماه است در جنگ علیه حماس در کنار هم ایستاده‌ایم قدردانی می‌کنم.

بلینکن روز پنجشنبه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به رفح اشتباه است و مدعی شد: راه بهتری برای مقابله با تهدید مستمر حماس وجود دارد. 

 واشنگتن که از زمان آغاز جنگ تاکنون برجسته‌ترین حامی سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی بوده است، به دلیل محدودیت‌های اعمال شده برای ورود کمک‌های بشردوستانه و تلفات انسانی سنگین بر غیرنظامیان در منطقه تحت محاصره فلسطین، تحت فشار قرار گرفته و اکنون پس از شهادت بیش از ۳۰ هزار غیرنظامی که عمدتا زن و کودک بودند، خواستار امنیت برای غیرنظامیان در رفح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
اگر بخواهد در عرض ۲۴ ساعت امریکا را به خاک مذلت می کشاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
بی بی یابو خب فهمیده که اگر به رفع حمله زمینی کند
قبر خودش و سربازان صهیونیست را کنده
جنگ زرگری با امریکاست
توان حمله ندارد .ریسک اش بالاست
فلسیطینی ها با ایمان از خاک شون دفاع میکنند
ولی توی .نر خر از چی میخواهی دفاع کنی
حالا خودش به امریکا گفته .این زر را بزند
سر و ته یک کرباس ایید .برای انتخابات امریکا .میخواهند جنگ را خاتمه بدهند
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
اگر میانه امریکا واسراییل به هم بخورند یعنی اینکه گرگ از گوسفند نگهداری میکند وگربه ازموش و باران ازمیان به آسمان اصلا چنین چیزی را باور نکن که یک دروغ بزرگ برای گوشهای دراز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بدون کمک آمریکا که یه ثانیه هم دوام نمیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
خوک نجس اگرامریکای منافق از تو خوک نجس پشتیبانی نکند ،درکمتر ازیک هفته مقاومت غزه به تنهایی نام صهیونیست را از روی کره خاکی پاک میکند،دروغگوی احمق ،خرخودتی و پیرفرتوت بایدن کودک کش ،دنیا گول شما دو احمق را نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۰:۳۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهدا و الصدیقین : آخر عاقبت رژیم منحوس خبیث جعلی جنایتکار اشغالگر صهیونیستی نکبت همان آخر عاقبت رژیم منحوس خبیث جنایتکار حزب بعث عراق خواهد شد و فلسطین مظلوم مقاوم قهرمان اسلامی آزاد و مستقل خواهد شد به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف باعظمت نورانی مقدس مطهر و سر تا سر فلسطین اسلامی مستقل آزاد خواهید بود به اذن الله خداوند جل جلاله این رژیم خبیث سفاکان جنایتکار هرگز ۸۰ سالگی رژیمشان را نمی بینند که بخواهند جشن بگیرند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار