همزمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر، ناوگان تاکسیرانی اصفهان با حضور در ۱۵ ایستگاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:همزمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر ، ناوگان تاکسیرانی اصفهان  با حضور در ۱۵ ایستگاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

محمد پرورش با بیان اینکه خودرو‌های تاکسی به برچسب ماه مبارک رمضان و سال جدید مزین شده است، افزود: در ایام نوروز تاکسی‌ها در ایستگاه‌های سه راه بانک، خیابان حافظ، باغ پرندگان، آکواریوم ناژوان، کوی سعدی، میدان امام علی (ع)، منارجنبان، میدان انقلاب، پشت مطبخ، پایانه کاوه، پایانه صفه، راه‌آهن، سیتی‌سنتر، باغ گل‌ها و فرودگاه مستقر شده است و نسبت به جابه‌جایی مسافران و گردشگران نوروزی اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان با اشاره به استقرار ۴۰ دستگاه خودرو ون در ایستگاه سه‌راه بانک واقع در خیابان استانداری خاطرنشان کرد: روز یکم فروردین ۱۴۰۳ با افزایش حجم مسافر روبه‌رو شدیم و تمام ظرفیت خودرو‌های پیش‌بینی شده در ایستگاه‌ها زیر بار مسافر رفت.

پرورش اضافه کرد: برای روز دوم فروردین نیز حجم مسافر خوبی را در ایستگاه سه‌‎راه بانک داشتیم و از ساعات ابتدایی کار، در این ایستگاه ۴۰ دستگاه خودور ون مستقر شد و در حال خدمت‌رسانی به مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.