آمادگی کامل خراسان جنوبی برای میزبانی از گردشگران نوروزی

استاندار خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران روزه دار نوروزی را دارند.

 قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از راهدار خانه شهید برازنده مقدم بیرجند گفت: طرح نورزی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در قالب برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ۱۲ گانه‌ای هم ذیل ستاد خدمات اجرایی سفر استان تشکیل شده که با تعامل و همدلی موجود بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی، خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تسهیل شده است، افزود: خوشبختانه بر اساس گزارش‌های ارائه شده آمادگی کامل برای میزبانی و خدمات رسانی به گردشگران روزه داری که به استان وارد می‌شوند، وجود دارد.

قناعت اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود به دلیل تقارن نوروز با ماه رمضان، در حال حاضر درصد ورودی مسافران به خراسان جنوبی در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی نیز گفت: احتمال افزایش تردد در شب‌های قدر و پایان تعطیلات نوروز و نیز در تعطیلات عید فطر وجود دارد.

استاندار از کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در مقایسه با سال ۱۴۰۲ در این مدت خبرداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.