مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح نوروزی هلال احمر از امروز آغاز شده و تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه دارد.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۹۶ پایگاه امداد و نجات، خدمات بشر دوستانه و خانه هلال استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ آماده خدمات‌رسانی به مسافران است.

او با بیان اینکه طرح نوروزی از امروز شروع شده و تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه دارد افزود: پایگاه‌های خدمات بشردوستانه در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها برپا شده تا در کاهش حوادث جاده‌ای هم اثرگذار باشد.

کاوسی ادامه داد: در این پایگاه‌ها تحت عنوان فاخر، فضای دوستدار کودک، طرح بهرفت، غرفه سلامت و تندرستی، راهنمای مسافران نوروزی، پاسخگویی به مسائل شرعی و خیمه نماز پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ۱۴ تیم بهداشت و درمان اضطراری و بیمارستان صحرایی انجام شده است، اظهار کرد: در ایام نوروز پزشکان به صورت آنکال در شهرستان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

او بیان کرد: حدود ۵۰ هزار عضو جوان، ۲۰ هزار داوطلب، ۲ هزار و ۷۱۱ امدادگر با جمعیت هلال احمر همکاری دارند که از این تعداد هزار و ۱۰۱ امدادگر، هزار و ۸۱ عضو جوان و ۶۲۳ داوطلب و ۱۱۰ مربی در طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

کاوسی با اشاره به اینکه طرح هلال رحمت نیز برای توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است.

برچسب ها: هلال احمر ، خانه هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.