معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نیرو‌های راهداری در سامانه بارشی دیروز، ۲۸۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کردند.

امین قوامی اظهار داشت: افزون بر این نیرو‌های راهداری با حضور فعال خود از آغاز این سامانه بارشی نسبت به اسکان موقت ۵۸ مسافر در راهدارخانه‌های استان اقدام کردند.

وی افزود: همچنین در این مدت نیرو‌های راهداری موفق به برف روبی ۸۱۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محور‌های شریانی و غیر شریانی استان چهارمحال و بختیاری شدند.

قوامی با اشاره به چندین نقطه رانشی در کارون ۴ براثر بارش شدید باران، اضافه کرد: نیرو‌های راهداری ۴۲ مقطع ریزش‌برداری انجام دادند.

وی یادآور شد: همچنین محور اصلی شهرکرد به اردل بر اثر سیلابی شدن یکی از پل‌ها تخریب شد که در کوتاه‌ترین زمان بیل مکانیکی اعزام و کار‌های اولیه در این منطقه انجام شد.


بیشتر بخوانید


قوامی گفت: با توجه به پایان بارش‌ها هم اکنون مشکل خاصی در هیچ یک از گردنه‌های چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، تمام محور‌های ارتباطی باز و ترافیک به صورت عادی و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار