حضور فرگوسن در آینتراخت فرانکفورت!

انتشار عکسی از سرالکس فرگوسن با لوگوی باشگاه آینتراخت فرانکفورت در فضای مجازی جنجالی شد.

انتشار عکسی از سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای سابق منچستریونایتد با پیراهن و لوگوی آینتراخت فرانکفورت در فضای مجازی جنجالی شد و باعث این ذهنیت ها شد که آیا سرالکس هدایت این تیم آلمانی را بر عهده گرفته است، اما این شایعات واقعیت ندارد و در واقع او سال‌هاست که با فرانکفورتی ها رابطه‌ای ویژه داشته و علاوه بر اینکه هوادار آینتراخت است به عنوان عضو مادام‌العمر باشگاه انتخاب شده است. 

 فرگوسن بعد از انتشار این عکس‌ها با سایت آینتراخت فرانکفورت مصاحبه‌ای کرد و گفت: اولین تجربه من از آینتراخت به دهه شصت برمی‌گردد، به دیدار آنها با رنجرز اسکاتلند در جام قهرمانی اروپا باورکردنی نبود که فرانکفورت در بازی برگشت رنجرز را شش بر یک شکست داد. من در بازی رفت که در ایبراکس برگزار شد و هفتاد هزار نفر به استادیوم رفته بودند در ورزشگاه بودم. من هوادار رنجرز بودم و فینال آن سال اروپا را هم تماشا کردم و باورتان نمی‌شود طرفدار فرانکفورت بودم و، چون آنها رنجرز را برده بودند دوست داشتم قهرمان اروپا بشوند.

او ادامه داد: از همان موقع بود که به فرانکفورت علاقه پیدا کردم. فرانکفورت آن سال واقعا نمی‌توانست قهرمان شود، چون با رئالی بازی داشت که پوشکاش، دی‌استفانو در آن بازی می‌کردند. با اینحال فرانکفورت با شکست دادن رنجرز در نیمه‌نهایی ارزش خود را ثابت کرده بود.

فرگوسن

فرگوسن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۴:۳۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
الان می فهمیم منچستر با تو چه ها کرده
United States of America
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سر الکس بررگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
دیگه پیر شده
آخرین اخبار