دفتر رسانه دولتی در نوار غزه اعلام کرد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی ۵۰ شهروند را در بیمارستان الشفاء اعدام و ۲۰۰ شهروند دیگر را بازداشت کردند.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد: اشغالگران اسرائیل یک قتل عام خونین انجام داده و ۵۰ شهروند را اعدام و نزدیک به ۲۰۰ نفر دیگر را در بیمارستان الشفاء و اطراف آن در شهر غزه بازداشت کردند.

طبق گزارش اسپوتنیک، این نهاد رسانه‌ای افزود: ارتش اشغالگر اسرائیل به ارتکاب کشتار خونین بیش از ۵۰ غیرنظامی فلسطینی و دستگیری نزدیک به ۲۰۰ نفر دیگر در مجتمع بیمارستانی الشفاء و اطراف آن در شهر غزه اعتراف کرد. ما همچنین اطلاعات میدانی در مورد اعدام تعدادی از کودکان از جمله غیرنظامیان، بیماران و آواره‌ها توسط ارتش اشغالگر دریافت کردیم.

رسانه دولتی غزه اضافه کرد: نظامیان اسرائیلی با اسلحه، سگ‌های پلیس، ده‌ها تانک، پهپاد و بالگرد به مجتمع الشفاء حمله کردند و به شدت با انواع سلاح داخل مجتمع پزشکی و  بیماران، آوارگان و غیرنظامیان را هدف قرار دادند که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از ۲۵۰ غیرنظامی شد و همچنین برخی از تأسیسات داخل بیمارستان را به آتش کشیدند.

دفتر رسانه دولتی در غزه این قتل عام خونین از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار و هولناک تمامی موازین، منشور‌ها و توافق‌های بین‌المللی دانست.

این نهاد دولتی ادامه داد: مسئولیت کامل این جنایت هولناک برعهده اشغالگران اسرائیلی، دولت آمریکا و جامعه بین‌الملل است. ما از سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی و نیز همه کشور‌های آزاد می‌خواهیم برای توقف جنگ، نسل‌کشی و تجاوز به نوار غزه که به طور خاص غیرنظامیان و کودکان را هدف قرار می‌دهد، فورا مداخله کنند.

این دفتر از تمامی نهاد‌های مرتبط با حوزه سلامت خواست تا این جنایات زنجیره‌ای که توسط اشغالگران علیه بیمارستان‌ها و موسسات بهداشتی انجام می‌شود را محکوم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار