طی دو ماه اخیر ۴۷ کیلومتر لایروبی و ۱۳ کیلومتر آزادسازی تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به هشدار‌ هواشناسی مبنی بر احتمال بارش‌های سیل‌آسا، ظرفیت شبکه آبرسانی این استان افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: پس از هشدار قرمز از سوی هواشناسی مبنی بر احتمال بروز سیل در استان، شرکت آب منطقه‌ای تمهیداتی برای مقابله با سیل پیش‌بینی کرد.

کریمی افزود: در این راستا با توجه به احتمال کدورت منابع آب در چهارمحال و بختیاری افزایش ظرفیت آبرسانی طرح حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان برای تأمین آب جایگزین به شهرستان‌های پایین‌دست در دستور کار قرار گرفت تا شهروندان دغدغه‌ای نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: به‌همین منظور تجهیزات و ماشین‌آلات مناسب برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تدارک دیده شد.

کریمی ادامه داد: همچنین مدیران شرکت‌های آب منطقه‌ای شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

وی اظهار کرد: در این راستا گروه‌های گشت و بازرسی فعال شده‌اند و اطلاع‌رسانی مورد نیاز از سوی رسانه‌های گروهی و فضای مجازی به مردم انجام شده است.

کریمی گفت: در دو ماه اخیر ۴۷ کیلومتر لایروبی و ۱۳ کیلومتر آزادسازی تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شد.

وی تاکید کرد: در این مدت چهار کیلومتر ساحل‌سازی رودخانه‌های چهارمحال و بختیاری انجام شده است و امیدواریم در بارش‌های آینده حادثه ناگواری رخ ندهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.