مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: خوشبختانه موجودی سوخت در انبار‌های سه‌گانه شرکت در شاهرود، دامغان و سمنان به اندازه کافی وجود دارد.

عبدلی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود  گفت: طرح گل‌گشت‌های نوروزی در سه مرحله از جایگاه‌های سوخت سراسر استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب اکیپ‌هایی از کارکنان و مسؤولان ذی‌ربط منطقه با وسایل نقلیه دارای برچسب مخصوص (گل‌گشت و سوخت‌رسانی نوروزی)، برای برطرف کردن نواقص احتمالی در جهت رفاه حال هموطنان اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: این طرح برای بازدید و بازرسی و حصول اطمینان از آمادگی جایگاه‌های سوخت برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

عبدلی گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل، طرح گل‌گشت نوروزی برای بازدید و بازرسی از جایگاه‌ها با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و طبق چک لیست‌های تنظیمی در سه مرحله انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اظهار کرد: مرحله نخست، آغاز شده است و تا پایان ۱۶ فروردین ماه سال آتی با هدف رصد همه جایگاه‌های زیرپوشش منطقه در قالب اکیپ‌های اعزامی ادامه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار