مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فعالیت ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز خبر داد.

عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری برای جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و هزار و ۸۹۲ خودرو در بنادر استان فعال شده است.

وی با اشاره به ضرورت تردد مسافران و گردشگران در سفر‌های دریایی نوروز از هموطنان خواست صرفا از مسیر‌های مجاز دریایی رفت و آمد کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: مسیر‌های مجاز دریایی شامل بندر شهیدحقانی به قشم و بالعکس، بندر شهیدحقانی به هرمز و بالعکس، بندر شهید حقانی به لارک و بالعکس است. 

حسین عباس‌نژاد گفت: مسیر قشم به هرمز و بالعکس، قشم به لارک و بالعکس، پهل به لافت و قشم و بالعکس، بندرلنگه به بندرکیش و بالعکس، بندرلنگه به بوموسی و بالعکس، بندرچارک به بندر کیش و بالعکس و بندر آفتاب به بندر کیش و بالعکس از دیگر مسیر‌های دریایی مجاز است.

وی در مورد سفر‌های دریایی بین‌المللی نیز گفت: رفت و آمد از مسیر‌های بندر باهنر به امارات، بندرلنگه به امارات از جمله مسیر‌های دریایی بین‌المللی است که امکان سفر‌های دریایی از طریق آنها فراهم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح تسهیل سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.