مدیر تعاون روستایی استان اردبیل گفت: توزیع میوه شب عید در سطح استان اردبیل آغاز شده و از طریق ۷۰ غرفه با قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

ابوالفضل دشتبانی گفت: ۷۰ غرفه در استان اردبیل که ۲۷ غرفه در مرکز و حومه مرکز استان قرار دارند، توزیع میوه شب عید را تا پایان سال آغاز کردند.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل افزود: هدف از توزیع میوه شب عید کوتاه کردن دست دلالان و فرصت طلبان از بازار است تا میوه شب عید با قیمت واقعی به دست مردم برسد.

به گفته او، در غرفه‌های توزیع میوه شب عید هر کیلوگرم پرتغال به قیمت ۱۹هزار تومان و هر کیلوگرم سیب به قیمت ۳۰ هزار تومان به شکل مرغوب و بسته‌بندی شده به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها نسبت به بازار ۱۵ درصد کمتر است.

دشتبانی گفت: خرید ذخیره میوه شب عید از آبان ماه امسال شروع شده که قرار است ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتغال در غرفه‌های مذکور به فروش برسد.

او همچنین با اشاره به همزمانی ایام تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و لزوم تنظیم بازار محصولات این ماه، از خرید و انتقال پنج تن خرمای با کیفیت به استان خبر داد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع خرما در استان نیز آغاز شده است و قیمت آن در نمایشگاه دائمی اردبیل ۹۷ هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.