مراسم تشییع پیکر شهید والامقام یونس محمودی در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

صبح امروز با حضور مردم شهید پرور شهرستان رودبارجنوب مراسم تشییع پیکر شهید والامقام یونس محمودی برگزار و در زادگاهش روستای طراده خاکسپاری شد. 

سردار فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع گفت: صبح دیروز بیست و چهارم اسفند ماه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری خودرو اقدام به تیر اندازی نموده و طی این درگیری سرباز وظیفه یونس محمودی  به شهادت رسید و سرباز وظیفه امید رضا دستجردی از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار "فرشید" با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان داشت: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید"یونس محمودی" به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این که حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: با هماهنگی خانواده این شهید والامقام در زادگاهش در روستای طراده خاکسپاری خواهد شد.

سردار فرشید همچنین گفت: من و همکارانم همه‌ی ما که سربازیم، جان برکفیم این رو به همه‌ی کسانی که درس شرارت دارن و قصد دارند آرامش مردم را بهم بزننداز همینجا می‌گوییم که جانمان در کف دست مان است و با آنها برخورد می‌کنیم و اجاره نخواهیم داد که این افراد آرامش مردم را مخدوش کنند.

برچسب ها: تشییع ، پیکر مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار