تشییع پیکر شهید والامقام یونس محمودی در رودبار جنوب

مراسم تشییع پیکر شهید والامقام یونس محمودی در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

صبح امروز با حضور مردم شهید پرور شهرستان رودبارجنوب مراسم تشییع پیکر شهید والامقام یونس محمودی برگزار و در زادگاهش روستای طراده خاکسپاری شد. 

سردار فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع گفت: صبح دیروز بیست و چهارم اسفند ماه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری خودرو اقدام به تیر اندازی نموده و طی این درگیری سرباز وظیفه یونس محمودی  به شهادت رسید و سرباز وظیفه امید رضا دستجردی از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار "فرشید" با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان داشت: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید"یونس محمودی" به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این که حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: با هماهنگی خانواده این شهید والامقام در زادگاهش در روستای طراده خاکسپاری خواهد شد.

سردار فرشید همچنین گفت: من و همکارانم همه‌ی ما که سربازیم، جان برکفیم این رو به همه‌ی کسانی که درس شرارت دارن و قصد دارند آرامش مردم را بهم بزننداز همینجا می‌گوییم که جانمان در کف دست مان است و با آنها برخورد می‌کنیم و اجاره نخواهیم داد که این افراد آرامش مردم را مخدوش کنند.

برچسب ها: تشییع ، پیکر مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار