استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌ویژه هم‌استانی‌های مقیم کشور‌های خارجی بهره‌گیری شود تا بتوان به شاخص‌های توسعه و پیشرفت دست پیدا کرد.

غلامعلی حیدری در دوازدهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در سرعت‌بخشی به رفع مشکلات و رونق در حوزه‌های مختلف این استان تاثیرگذار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: قرارگرفتن استان در مسیر توسعه به‌علت وحدت، همدلی، انسجام و فاصله از نگاه‌های شخصی است.

وی افزود: تعامل بین مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با فعالان بخش خصوصی و مسئولان ملی در تسریع روند توسعه استان اثرگذار است.

حیدری اضافه کرد: فراهم کردن فضا و محیط کسب‌وکار برای سرمایه‌گذاران و نیروی کار یکی از مهم‌ترین راه‌های تسریع برای پیشرفت و توسعه به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بهبود فضای کسب‌وکار از مهم‌ترین رسالت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری است.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌ویژه هم‌استانی‌های مقیم کشور‌های خارجی بهره‌گیری شود تا بتوان به شاخص‌های توسعه و پیشرفت دست پیدا کرد.

حیدری گفت: تربیت نیروی کار ماهر و متخصص با همکاری دانشگاه و اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از خام‌فروشی تولیدات و محصولات چهارمحال و بختیاری به‌طور خاص در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

حیدری افزود: توسعه بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها با هدف عرضه کالا از تولید به مصرف، کاهش هزینه‌ها، حذف دلالان و واسطه‌ها به افزایش رفاه عمومی و ارتقای رضایت‌مندی مردم کمک می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در گام بعدی حمایت از فعالان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه تخصصی گردشگری چهارمحال و بختیاری با دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به‌منظور رونق در صنعت گردشگری دنبال و عملیاتی شود.

حیدری اظهار کرد: کارگروه کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری به‌منظور راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری و گلخانه‌ها در تمامی شهر‌های استان تشکیل و مصوبه‌های آن با دقت دنبال شود.
وی گفت: تشکیل کارگروه صنعت کاهش مشکلات موجود را در دستور کار قرار دهید و تحول جدی در حوزه صادرات غیرنفتی ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ZAGROSIAN
۱۳:۰۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۲:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
اره خیلی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
ده درصد آب و انرژی کشور در شهرستان کوهرنگ استان بامیران چهارمحال بختیاری قرار دارد
چرا و چرا ده درصد تولید فولاد کشور و صنایع ملی در این پر آب ترین شهرستان ملی نباید باشد
آخرین اخبار