رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش تعداد تخت‌های اقامتی گردشگری و ارتقای وضعیت هتلینگ در استان به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق حوزه گردشگری کمک می‌کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در پنجمین کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: در راستای بهبود فضای کسب‌وکار می‌توان برخی رویه‌های موجود را براساس معیار‌های قانونی اصلاح کرد.

شهرام زارع فارسانی چهارمحال و بختیاری به اشتغال‌زایی مطلوب اقامتگاه‌های بوم‌گردی با کمترین میزان سرمایه‌گذاری اشاره و تاکید کرد: حمایت از این نوع سرمایه‌گذاری در استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: افزایش تعداد تخت‌های اقامتی گردشگری و ارتقای وضعیت هتلینگ در چهارمحال و بختیاری به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق حوزه گردشگری کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


رییس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طرح پیشنهادی گردشگری سنگواره و دیرین‌شناسی می‌تواند گردشگری علمی در استان را متحول کند.

سید سعید فیاضی بروجنی تصریح کرد: در این راستا پیشنهاد می‌شود از نظرها، دیدگاه‌ها و پژوهش‌های علمی دانشجویان و استادان رشته‌های مرتبط با زمین‌شناسی بهره‌گیری شود.

وی افزود: اعضای کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیشنهاد‌های خود را برای بهبود حوزه گردشگری استان به دبیرخانه این کمیسیون ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار