از سوی بنیاد علوی

اهدای تجهیزات پزشکی به ارزش ۵ میلیارد ریال به دو پایگاه اورژانس فراشبند

با حضور فرماندار شهرستان فراشبند و نماینده بنیاد علوی، ١۵ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی به پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای «سوار غیب» و «احمد آباد» دهرم اهدا شد.

فرماندار شهرستان فراشبند در آیین اهدای این تجهیزات به دو پایگاه اورژانس جاده‌ای «احمد آباد» و «سوار غیب» با تقدیر از تلاش‌ها و عزم بنیاد علوی در راستای رفع محرومیت‌ها و تامین اقلام و تجهیزات پزشکی، گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی بنیاد مستضعفان در امور خیریه و عام المنفعه، اقدامات بزرگ و ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت در سطح شهرستان فراشبند انجام داده است.

مجید وامق همچنین با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه اورژانس ۱۱۵ شهرستان در راستای ارائه خدمات پیش بیمارستانی، بر تلاش هر چه بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان تاکید کرد.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان فراشبند نیز در این آیین، گفت: با توجه به اینکه پایگاه‌های اورژانس سوار غیب و احمد آباد دهرم شهرستان فراشبند در محدوده محور ترانزیتی و حادثه خیز عسلویه به شیراز قرار دارند و پیرو مکاتبات شبکه بهداشت و درمان فراشبند و مرکز اورژانس شهرستان مبنی بر مساعدت و تجهیز و تکمیل این پایگاه‌های اورژانس، با حمایت بنیاد علوی اقلام و تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال تهیه و تحویل این پایگاه‌ها شد.

حمیدرضا فارسی با اشاره به نگاه حمایتی بنیاد مستضعفان به مناطق کم برخوردار و محروم، اضافه کرد: بنیاد مستضعفان با همت و توان بنیاد علوی، تمام عزم خود را برای رفع چهره محرومیت از مناطق کم برخوردار به کار بسته است.

او با اشاره به شناسایی چالش‌ها و محرومیت‌ها و همچنین ظرفیت‌های توسعه‌ای در پهنه‌های مختلف جغرافیایی شهرستان، افزود: این بنیاد، برنامه‌های مدونی برای رفع محرومیت‌ها در مناطق مختلف شهرستان به‌ویژه مناطق کمتر توسعه یافته در دست اقدام دارد.

این مسئول بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان فراشبند از تلاش و پیگیری‌های مستمر این بنیاد برای جذب اعتبارات و تجهیزات بیشتر به بخش سلامت این شهرستان خبر داد. 

فارسی بیان کرد: این تجهیزات اهدایی شامل دو دستگاه مانیتور پایش علائم حیاتی، دو سیلندر اکسیژن پرتابل دو لیتری با رگولاتور، دو دست لارنگواسکوپ بزرگسال، دو دست لارنگو اسکوپ اطفال، دو دستگاه فشارسنج دیجیتال، دو دستگاه فشارسنج عقربه‌ای بزرگسال، دو دستگاه پالس اکسی متر انگشتی، دو دستگاه تب سنج دیجیتال، دو دستگاه رگولاتور و بطری اکسیژن، دو دست آمبوبگ بزرگسال، دو دست آمبوبگ اطفال، دو تخته پشتی بلند، دو دست هد ایموبولایز، دو تخته پتو جابجایی و حمل بیمار و یک دستگاه ساکشن پرتابل به همراه پایه است که به این دو پایگاه اورژانس اهدا شده است.

در آیین اهدای این تجهیزات پزشکی، فرماندار، نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان فراشبند حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار