توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی بین ایتام و نیازمندان شیراز

رئیس هیئت مدیره خیریه حجت ابن الحسن عسکری (عج) گفت: طرح بزرگ افطار ۱۷ یکی از بزرگترین طرح‌های محرومیت زدایی کشور بوده که به لطف خدا امسال هفدهمین سال بوده که در حال اجراست.

مهدی محلاتی در حاشیه برنامه طرح افطار ویژه ایتام و مستمندان با بیان اینکه طرح افطار با هدف اطعام به نیازمندان هر ساله در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان تا آخرین روز رمضان ادامه دارد.

او عنوان کرد: امسال نیز توزیع ۵۰۰۰ بسته مواد غذایی در قالب ۵۰ تن برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و سویا و ... به صورت خشک در حال اجرا است و توسط ۸۰ موسسه خیریه استان برای مددجویان توزیع می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خیریه حجت ابن الحسن عسکری (عج) با اشاره به طرح آموزه‌های دینی و ثواب افطاری به ایتام و نیازمندان، بیان کرد: نیک‌اندیشان فارسی در قالب ۳ طرح سلمان، طرح امیرالمومنین و طرح پیامبر اعظم (ص) در حال اجرا است.

محلاتی گفت: این طرح همه ساله توسط موسسه خیریه حجت ابن الحسن عسکری (عج) اتفاق می‌افتد که علاقه‌مندان به شرکت در طرح افطار می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ به جز روز‌های تعطیل با همکاران ما از طریق شماره‌های ۳۲۲۷۹۶۰۰ و ۳۲۲۵۹۶۰۰ تماس برقرار کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس در این مراسم بیان کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای احیای نوع‌دوستی، همدلی و همکاری است.

محمدرضا هوشیار از راه‌اندازی پویش مثبت ماه در راستای تامین جهیزیه نیازمندان و کمک‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ مجید علی‌پور، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: یک نهضتی در موضوع کمک‌های مؤمنانه در ایام کرونا شکل گرفت، اما شاید تنها خیریه‌ای که این طرح را تداوم داد، خیریه حجت ابن الحسن العسکری در استان فارس است که در ماه رمضان هم این مهم را دنبال می‌کند.

او ادامه داد: یکی از توصیه‌هایی که خداوند در قرآن مکررا انسان را توصیه می‌کند، انفاق و دستگیری از نیازمندان است. همچنین خداوند انسان را به انفاق آشکار توصیه کرده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس به ترویج کار خیر در جامعه هم تاکید کرد و افزود: اگرچه کمک‌های مؤمنانه یک کار مقطعی بود که به دستور رهبری آغاز شد، اما در موضوعات مختلف دنبال شد؛ بنابراین گزارش؛ در طرح افطار قرار است ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار