به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام شد؛

توزیع ۶۰ بسته معیشتی در بین کارگران در کازرون

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون از تهیه و توزیع ۶۰ بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها در بین کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی خبر داد.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون اظهار کرد: ۶۰ بسته معیشتی همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها در بین کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی توسط گروه جهادی شهید مصلحیان کازرون توزیع شد.

او تصریح کرد: یکی از این آموزه‌های اخلاقی دین اسلام که بشر عصر حاضر و خسته از روح خشک و خشن توسعه علم و فناوری نیاز مبرم به آن دارد، تبیین فرهنگ انفاق در همه جوامع انسانی است. 

شفیعی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی ما دستورات اخلاقی مهمی وجود دارد که می‌تواند روح تعاون و نوع دوستی را به نمایش بگذارد، افزود: مقوله انفاق از مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه‌های دینی بخصوص آیات قرآن کریم، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است، عمل به توصیه‌های اسلامی در مورد انفاق می‌تواند آثار بسیار مثبتی برای همگان به ارمغان آورد و کارکرد‌های زیادی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی دارد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، هدف از این اقدام پسندیده و خیرخواهانه را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و حاج قاسم سلیمانی و همچنین دستگیری از نیازمندان دانست.

او افزود: یکی از مولفه‌های مهم و اساسی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، توجه و نگاه ویژه به محرومان، مستضعفان و رفع مشکلات آن‌ها بود و گروه‌های جهادی نیز در حقیقت از دل مکتب حاج قاسم رشد کرده اند که در این رابطه باید این نگاه و مکتب را در بین آحاد جامعه ترویج و نهادینه کرده و همچون این شهید بزرگوار مرد میدان و در کنار مردم باشیم.

شفیعی تصریح کرد: سفارش همیشگی شهید سلیمانی، کمک به محرومان و همواره یار و یاور ضعفا و مظلومان بود که فعالیت‌های گروه های جهادی در این راستا الگوگیری از حاج قاسم سلیمانی و دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت جامعه است.

او با بیان اینکه توسل و ارادت شهید سلیمانی به بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علی‌ها در موقعیت‌های سخت جنگ تحمیلی و مبارزه با داعش زبانزد همه همراهانش بود، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ فاطمی و مکتب سردار شهید سلیمانی را در جامعه احیا کرده تا از خیر و برکت آن‌ها بهره‌مند شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار