چهارمین یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان میبد همزمان با سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز شهدا و سالگرد عملیات پیروزمندانه بدر در سال ۱۳۶۳، در مسجد ابوالفضلی فیروزآباد برگزار شد.

امام جمعه موقت میبد در چهارمین یادواره ۵۰۰ شهید گفت: یاد و نام شهدا امروز بر تارک ایران اسلامی و ملت همیشه درصحنه و شهید پرور ما می‌درخشد.

حجت الاسلام حسنی افزود: شهدا از مکتب نورانی سالار شهیدان الهام گرفتند و با اطاعت از فرمان امام زمان خویش، در دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب جهاد کردند و شهادت را برگزیدند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، درخت اسلام و انقلاب آنچنان تنومند شده که استکبار جهانی و قدرت‌های شرق و غرب در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه به زانو در آمدند.

حسنی ادامه داد: اگر در این شرایط دشوار اقتصادی، دشمن با تمام قدرت در فضای رسانه‌ای و مجازی خود بر طبل یاس و ناامیدی مردم ایران می‌کوبد به این دلیل است که تا امروز نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

امام جمعه موقت میبد ترویج بی حجابی و زیرسوال بردن ارزش‌های فرهنگی و عفاف و حجاب را آخرین نقشه دشمنان در ایجاد شکاف بین نظام و جامعه توصیف کرد که باید مراقب بود و در دام دشمن نیفتاد.

برچسب ها: امام جمعه میبد ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.