دومین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان‌های شهرستان باغملک، به ارزش تقریبی ۲میلیارد تومان با اولویت توسعه رشته‌های فنی -مهارتی و تجهیز هنرستان‌های نیازمند از محل اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان باغملک ارسال شد.

 تجهیزات تخصیص یافته که با پیگیری های  آموزش و پرورش باغملک،  کمک اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و خیرین تهیه گردیده، شامل دستگاه‌های استاندارد آموزشی دستگاه اطفاء حریق، دوربین مدار بسته، موتور خودروef7، جک سوسماری، کمپرسور باد، موتور زنده tu5، آیفون تصویری، چرخ خیاطی و میزکار کامل و یک دستگاه کامل سیستم کامپیوتر هستند به هنرستان های خوارزمی ، شبانه روزی، شهید بهشتی، عصمت میداود و اطهر و اندیشه تحویل داده شدند.

 با تجهیز هنرستان ها و تبدیل کلاس های برون سپاری به درون سپاری در دو سال اخیر و تامین نیروی انسانی، آموزش مطلوب و صرفه جویی در منابع و کاهش آسیب ها حاصل شد.

ارسال تجهیزات کارگاهی به هنرستان های شهرستان در راستای عدالت آموزشی، توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش، کیفیت بخشی آموزشی، محرومیت زدایی و کاهش برون سپاری بوده  و تاکنون پیشرفت های چشم گیری حاصل شده است که این تلاش ها  تا رفع کامل کمبودها ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.