مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۹۰۰ نفر از راهداران با هدف کمک به مسافران در ایام نوروزی امسال و کاهش مشکلات ترافیکی در جاده‌های استان همزمان با نوروز و ماه مبارک رمضان آماده شده اند.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به همزمانی ماه رمضان و ایام نوروز، شاهد تغییر الگوی سفر از روز به شب هستیم که همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد محور‌ها مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود و تمهیدات لازم را برای روز‌های اوج سفر اندیشیده‌ایم.

وی اضافه کرد: طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و از این رو با تمام توان آماده ایجاد لحظات خوب سفر برای میهمانان نوروزی هستیم.

وی افزود: طی این مدت همه همکاران در قالب بیش از ۶۰ تیم راهداری با ۴۹۴ دستگاه ماشین آلات و بیش از ۹۰۰ نیروی راهدار در سطح محور‌های استان مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه گشت‌های نوروزی در این ایام پابرجا و مشغول رصد جاده‌ها هستند، ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ به هرگونه سوال در خصوص اطلاعات وضعیت راه‌ها و هواشناسی مسیر‌ها پاسخگو خواهند بود و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در صورت قصد سفر وضعیت جاده‌ها را از این طریق جویا شوند.

وی گفت: طی این ایام همزمان با طرح نوروزی، پویش همراهان سفرایمن با عنوان "چشم به راهیم" با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی و به صورت کاملا متمایز از سال قبل اجرا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.