مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۳۹۵ بوستان در سطح شهر قم وجود دارد و سرانه فضای سبز این شهر نیز به ۲۱ مترمربع افزایش یافته است.

پیام جوادیان گفت: در سال ۱۳۹۴ در حدود ۱۶ میلیون مترمربع فضای سبز در شهر مقدس قم وجود داشت که این میزان امسال به ۲۷ میلیون مترمربع رسیده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر ۳۹۵ بوستان در سطح شهر قم وجود دارد و سرانه فضای سبز قم نیز به ۲۱ مترمربع افزایش یافته است.

جوادیان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با حمایت‌های مردمی ۶۰۰ هزار متر کاشت درخت در معابر و حاشیه خیابان‌ها صورت گرفته که اقدام ویژه‌ای در طی این سال‌ها است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر غرس نهال‌های مثمر تاکید دارند افزود: این موضوع مورد توجه شهرداری قم است و دولت نیز در برنامه‌ای تلاش دارد تا طی ۴ سال یک میلیارد درخت در سراسر کشور غرس کند که این امر در شهر قم با مشارکت گروه‌های مختلف مردمی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم همچنین بیان کرد: ایمن سازی بوستان‌های شهری از جمله دغدغه‌های مردم و شهرداری است که این امر به صورت ویژه دنبال می‌شود که در این راستا نیروی بسیج و نیروی انتظامی همکاری خوبی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار