با حضور فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و با حضور همسر شهید مهدی باکری از سوژه محتوایی ما رایت الا جمیلا در تبریز رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از سوژه محتوایی ما رایت الا جمیلا امیر دریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گزارشی در مورد فعالیت‌ها و عملکرد این اداره در انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های کنونی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سوژه محتوایی ما رایت الا جمیلا ارائه کردند.

در ادامه برنامه سردار سرتیپ پاسدار محمد آقا کیشی فرمانده مخابرات در هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید مهدی باکری پیرامون مدیریت و حماسه‌های فرمانده سرافراز لشکر عاشورا سخنرانی کردند.

 مدرس همسر شهید باکری هم در این مراسم در مورد شخصیت شهید باکری و ولایتمداری ایشان صحبت کردند که شهید مهدی باکری حضرت امام (ره) را الگوی خود قرار داده بود و تمام سخنرانی ایشان را گوش و به آن‌ها عمل می‌کرد و ولایتمداری شهید باکری تمام ویژگی‌های ایشان را تحت الشعاع قرار داده بود در مورد اخلاص ایشان هم می‌توان گفت در مدیریت‌ها چه در شهرداری و فرماندهی در لشکر عاشورا نتیجه آن اخلاص و بی ریایی تسلط بر نفس خویش بود.

طی این مراسم مجسمه شهید مهدی باکری به ارتفاع ۳.۵ متر و سوژه محتوایی ما رایت الا جمیلا در مورد لحظه شهادت سردار سرلشکر شهید مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا که فرآیند ساخت آن نزدیک یک سال زمان برده بود رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.