هوشیار مرادی با اخذ حداکثری آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش‌های دانش‌آموزی استان همدان انتخاب شد.

مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان همدان امروز /یکشنبه/ با حضور حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، علی حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، شیدایی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع با بیان اینکه ورزش دانش‌آموزی پایه ورزش قهرمانی و همگانی است ابراز امیدواری کرد نتیجه این مجمع موجب برآورده شدن دستورالعمل‌های سند تحول بنیادی شود.

علی حقیقی گفت: هیات‌های ورزش دانش‌آموزی ساختار خوبی برای رشد و توسعه این بخش هستند که زیر نظر فدراسیون ورزش مدارس فعالیت می‌کند و به دنبال کیفیت بخشی همراه با جذب مشارکت‌های برون سازمانی هستند.

او گفت: از آن جایی که سیاست‌های هر دو وزارت یکی است، در قدم اول کیفیت بخشی فعالیت‌ها، جلب مشارکت و همچنین تفویض اختیار به استان‌ها را انجام داده و سپس از طریق نظام استعدادیابی، زمینه توسعه ورزش قهرمانی در سطح کشور را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این نشست موضوع ورزش را محوری‌ترین اصل در عرصه تعلیم و تربیت خواند و گفت: تجربه نشان داده دانش‌آموزانی که اهل ورزش هستند از نظر اجتماعی و سلامت روانی در آینده افراد موفقی می‌شوند و لازم است سیاست گذاران امور ورزشی کاری کنند که امر ورزش در مدارس تعمیق پیدا کند و شاهد رشد کمی و کیفی آن باشیم.

شیدایی گفت: در ارتباط با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش ورزش بسیار با اهمیت است و امیدواریم انتخابات هیات ورزش دانش‌آموزی به توسعه ورزش دانش‌آموزی منجر شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه ورزش دانش آموزی مسیری برای مسابقات بین المللی است، گفت: آموزش و پرورش فقط به مباحث علمی نمی‌پردازد، بلکه با برگزاری اردو‌ها و مسابقات تلاش می‌کند تربیت همه ساحته را پیش ببرد، که یکی از نمود‌های آن مسابقات ورزشی دانش آموزان است.

شهرام بخشی با اشاره به تشکیل هیات رئیسه و ساختار هیات ورزش دانش آموزی بر ضرورت برگزاری مطلوب مسابقات دانش آموزی تاکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان موضوع ورزش را محوری‌ترین اصل در عرصه تعلیم و تربیت خواند و گفت: تجربه نشان داده دانش آموزانی که اهل ورزش هستند، از نظر اجتماعی و سلامت روانی در آینده افراد موفقی می‌شوند و لازم است سیاست گذاران امور ورزشی کاری کنند که امر ورزش در مدارس تعمیق پیدا کند و شاهد رشد کمی و کیفی آن باشیم.

در این مجمع هوشیار مرادی تنها کاندید تصدی مجمع با کسب ۲۴ رأی از مجموع آرا ۲۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش‌های دانش‌آموزی استان همدان انتخاب شد.

همچنین در این مجمع سمانه ترنجیان به عنوان نایب رئیس، وحید کرمی خزانه دار و مرتضی حیدری، ابوالفضل رزاقی و محسن علی بخشی به عنوان عضو هیات رئیسه و وحید جعفری به عنوان بازرس انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار