استاندار اردبیل بر لزوم تعاملات و اقدامات جدی دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب حداکثری اعتبارات ملی تأکید کرد.

سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: دولت در حوزه تخصیص و تزریق اعتبارات ملی به پروژه‌های زیرساختی استان‌ها اقدامات مهمی در دستور کار قرار داده و به‌زودی اعتبارات ملی از سوی وزارت‌خانه‌های مختلف به دستگاه‌های اجرایی استان تزریق خواهد شد.

استاندار اردبیل افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل باید تعاملات و اقدامات ویژه و جدی در دستور کار داشته باشند تا میزان حداکثری از اعتبارات ملی به پروژه‌های استان تزریق شود.

به گفته او، با اقدامات و تعاملات انجام‌یافته در سطح ملی، به حوزه‌های زیرساخت جاده‌ای، بهداشت و درمان، دانشگاه‌ها و پروژه‌هایی همچون پایاب سد گیوی و تالار شهر اردبیل اعتبارات مناسبی اختصاص یافته که این منابع به‌زودی تزریق می‌شود.

عاملی همچنین افزود: طرح جامع شهر بیله‌سوار پس از گذشت نزدیک به یک دهه با رعایت ۲ اصل مهم از جمله الحاق ۱۰ هکتار فضای سبز و جنگلی در ورودی این شهر با حفظ کاربری کامل و حفاظت از طرف شهرداری، مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

او با اشاره به دومین اصل منجر به تصویب طرح جامع شهر بیله‌سوار، گفت: همچنین در این طرح ۳۰ هکتار به‌عنوان ذخیره شهری پیش‌بینی شده تا در صورت لزوم در آینده به محدوده شهر بیله‌سوار الحاق شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.