امام جمعه قزوین:

رفاقت‌ها با پایان انتخابات باید جایگزین رقابت‌ها شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز و با پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید رفاقت و دوستی‌ها جایگزین شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته قزوین گفت: مردم میهن اسلامی ما بار دیگر و در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همت به خرج داده و به رهنمود‌های مقام معظم رهبری عمل کردند.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌های فراوانی نیز پا به میدان رقابت گذاشتند، تاکید کرد: همه زحمت کشیدند، چه آن‌هایی که رای آوردند و چه افرادی که رای نیاوردند، اما زحمت کشیدند و فضای پرشور انتخاباتی را ایجاد کردند، به ویژه آن‌هایی که برای رضای خدا کار کردند و بریزو بپاش نکرده و صادقانه و جوانمردانه و با صداقت فعالیت داشتند و پیش خداوند نیز مهجور خواهند بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب مردم نیز بایستی نشان دهند که سرباز امام زمان (عج) هستند، عنوان کرد: الحمدالله در استان قزوین و فضای کلی کشور نمایندگان شایسته‌ای انتخاب شدند و امیدواریم که منتخبان ملت وظایفشان را نسبت به مردم، مجلس و قانونگذاری و به ویژه نظارت‌ها به درستی انجام دهند و ضمن اطاعت از فرامین رهبری و عدم دخالت در جایی که نباید دخالت کنند و سفارشی مسئول برسر کار نیاورند، عمل کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نمایندگان جدید مجلس بایستی شایستگی‌های افراد مورد توجه شان باشد و سفارش‌های مقام معظم رهبری که می‌فرمایند و همچنین دین و عقل به ما می‌گوید، منتخبان مردم همه موارد را جدی بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در نزدیکی‌های سال نو قرار داریم، تاکید کرد: مساله محیط زیست برای همه آحاد جامعه باید بسیار مهم و حساس باشد و هر مسلمانی بایستی نگهبان محیط زیست و منابع طبیعی، آب، خاک و همه فرصت‌ها و نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده باشد تا بی جهت آن‌ها را از دست ندهیم.

امام جمعه قزوین افزود: همه علایم و نشانه‌ها حکایت از پایان کار صهیونیست‌ها دارد و امیدواریم خداوند به برکت ماه مبارک رمضان، عیدی ماه رمضانی مردم محروم و ستم کشیده غزه و فلسطین را نابودی این سرطان بدخیم و جرثومه خشونت و آدم کشی قرار دهد و پیروزی را نصیب مردم بی پناه و بی خانمان، گرسنه و فقیر مردم غزه بفرماید.

وینماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله امامی کاشانی، بیان کرد: آن مرحوم از منبری‌های اثرگذار در زمان طاغوت، مبارز و همراه امام راحل و مقام معظم رهبری بودند که به رحمت خدا رفتند و امیدواریم روحشان با انبیاء الهی محشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.