رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: ۴ هزار مترمربع زمین برای احداث پروژه‌های مجتمع فرهنگی هنری شهر‌های ربط و نلاس در این شهرستان واگذار شد.

حسن حسن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت با اشاره به واگذاری ۴ هزار مترمربع زمین برای اجرای مجتمع فرهنگی هنری، گفت: مکان‌یابی و واگذاری زمین برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهر‌های نلاس و ربط، هر کدام به مساحت ۲ هزار متر مربع انجام شد.

وی اضافه کرد: هر کدام از زمین‌های واگذار شده ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال داشته که از طرف راه و شهرسازی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان واگذار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: طبق مفاد قرار داد هم اکنون فاز مطالعات این پروژه در حال انجام بوده و ساخت ساختمان آن به عهده راه و شهرسازی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره بردار آن خواهد بود.

حسن زاده تاکید کرد: ساخت مجتمع برای توسعه برنامه‌ها و کمک به فرهنگیان و هنرمندان یک ضرورت است که باید جدی برای تحقق آن اقدام شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با احداث مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان زمینه توسعه فرهنگی، رضایت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در این شهرستان‌ها را فراهم شود.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.