تیم فوتبال استقلال در بازی‌های اخیر با تغییرات زیادی مواجه بوده است.

استقلالی‌ها با شکست از مس رفسنجان حذف زود هنگامی را در جام حذفی متحمل شدند تا همه امید هواداران این تیم به رقابت‌های لیگ برتر در ادامه معطوف شود.

این درحالی است که با توجه به اهمیت این رقابت، برخی انتقاد‌ها به نکونام مطرح می‌شود که چرا سرمربی استقلال با دست زدن به ترکیب برنده تیمش در دیدار‌های قبلی، چند استقلالی را نیمکت‌نشین کرده و برخی بازیکنانی را که پیش از این کمتر به آن‌ها بازی رسیده بود برای این بازی در ترکیب اصلی قرار داد. 

بر همین اساس از اردوی استقلال خبر می‌رسد با توجه به برنامه فشرده این تیم برای رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی و مسافرت‌های پیاپی تا قبل از برگزاری دیدار حساس دربی، نکونام به‌ناچار به چند ستاره تیمش برای این دیدار فرصت استراحت داده، هرچند برخی از آن‌ها مانند بلانکو، مهدی‌پور و جلالی بعد از اینکه استقلال از حریف عقب می‌افتد برای تغییر نتیجه بازی در نیمه‌دوم وارد زمین می‌شوند.   

گفتنی است با توجه به ارزیابی‌های صورت‌گرفته پزشکی روی استقلالی‌ها، نکونام با توجه به شرایط تیمش نسبت به بازی‌های پیش‌رو از قبل از این دیدار به این نتیجه رسیده بود که باید به چند بازیکن اصلی تیمش مقابل مس رفسنجان استراحت بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار