چند دستاورد مهم انتخابات ۱۱ اسفند

خضریان در یادداشتی نوشت: در مردم‌سالاری دینی این اکثریت مردم هستند که امکان تغییر را دارا می‌باشند.

علی خضریان عضو جبهه پایداری در یادداشتی نوشت: مهمترین دستاورد انتخابات یازدهم اسفند، اثبات مجدد این اصل اساسی در جمهوری اسلامی است که نشان داد همچنان مردم حق تعیین سرنوشت خود را دارند و الگوی مردم‌سالاری دینی یک امر صوری نیست، بلکه مردم در تصمیم‌گیری برای کشور دخیل هستند و قدرت تغییر در دولت و مجلس را دارا می‌باشند.

ضمن اینکه تجربه ۴۵ساله مردم‌سالاری دینی، امروز آن را به مرز بلوغ کامل رسانده و تبدیل به یک امر نهادینه شده است. بطوریکه علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و انتقادات اجتماعی به حاکمان، توان جذب مشارکت سیاسی جامعه را بدون هرگونه اجباری در سطح متوسط مشارکت در دیگر نقاط دنیا دارا می‌باشد.

انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر نشان داد برخلاف نظام‌های سیاسی غربی که بر مبنای سرمایه قرار دارد و همه مناسبات و تصمیم‌ها در جهت حفظ، انباشت و توسعه‌ی آن می‌باشد و قاعدتاً در نظام سرمایه‌داری غلبه با اقلیت است. در مردم‌سالاری دینی این اکثریت مردم هستند که امکان تغییر را دارا می‌باشند.

کار بزرگ انقلاب اسلامی این بوده است که با تکیه بر آرای مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، با مجاهدت برای تحقق و استمرار مردم‌سالاری دینی توانسته در سازمان مشروعیت بخش مدرنیته و اندیشه‌ی مدرن، شکاف بنیادی ایجاد کند.

موضوعی که باعث شده تا یک نظام مبتنی بر اندیشه‌های دینی بتواند آن برگ برنده‌ای را که اندیشه‌ی مدرن تحت عنوان مردم‌سالاری و دموکراسی به عنوان یک الگوی موفق و کارآمد در اختیار داشته است، از انحصار سکولاریسم خارج کرده و مدعی یک نظم جدید مبتنی بر دین و مردم‌سالاری واقعی شود؛ لذا باید درود و سلام بفرستیم بر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتند و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار کشور را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
باسلام همکاران بازنشسته محترم مخابرات اصفهان مبالغی امروز به حساب بازنشسته ها واریز کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
با سلام خدمت سردبیر عزیز و گرامی
استان اصفهان امروز دوشنبه ۵ماه خواروبار برای بازنشستگان واریز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
به نظرتون آمریکا نظام سرمایه داریه یا به اصطلاح جمهوری به اصطلاح اسلامی ؟ کشوری که حقوق متوسط کارگران و کارمندانش حدود ۲۰۰ دلاره و برای ارزان نگه داشتنش مرزها رو باز گذاشتن تا مهاجران افغانی به صورت میلیونی و غیر قانونی وارد بازار کار بشن و همین طور شرایط رو برای سرمایه گذار خارجی اونقدر نا امن کنه تا کسی نتونه این چرخه رو به هم بزنه یا کشوری که متوسط حقوق بالای ۳۰۰۰ دلاره؟ یا کشوری که واردات کالا رو شامل دو انحصار کرده که فقط از چین بیاد و فقط عده ی خاصی یعنی همون سرمایه داران بتونن بیارن و اونها هم به نام کالای داخلی با چند برابر قیمت اصلی به ملت قالب کنن یا کشوری که بر اصل رقابت آزاد تاکید داره؟ در کشوری که چیزی به نام خصولتی وجود داره عدالت خیلی وقته که مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
خبر خوب برای بازنشستگان/ خواربار معوقه پرداخت می شود. آخرین بروز رسانی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ مخابرات ما – خبر خوب برای بازنشستگان مخابراتی، از مطالبات آنان، خواربار معوقه پرداخت می شود. که امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲هست تاکنون برای بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟ بن خواربار وسایر رفاهیات ومناسبتها بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کِی واریز می‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بررسی و رسیدگی نکرده اند و بررسی و رسیدگی نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مردم 100 درصد فقط به خاطر رهبر انقلاب پای صندوق‌های رای آمدند و نه نمایندگان مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در این مدت 27 ماه ثابت کرد و نشان داد که مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند و هم در کشور ما قانون و عدالت وجود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
نمایندگان مجلس در خانه ملت به دنبال و به فکر افزایش قیمت خودرو، اجناس، کالا وغیره هستند و نه به دنبال حل و فصل و فکر مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور
Iran (Islamic Republic of)
نماینده اهواز: شرکت مخابرات مطالبات بحق ۶۰ هزار بازنشسته را پرداخت کند
۱۰:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
نماینده اهواز: شرکت مخابرات مطالبات بحق ۶۰ هزار بازنشسته را پرداخت کند
نماینده مردم اهواز در مجلس از عدم ایجاد تبدیل وضعیت‌ها در برخی دستگاه‌های از جمله شرکت مخابرات انتقاد کرد و گفت: مخابرات مطالبات به‌حق ۶۰ هزار نیروی بازنشسته آن و حق و حقوق کارکنان و کارگرانی که در شرکت مشغول هستند را پرداخت کند.

تاریخ : ۲۰ دی ۱۴۰۱ – ۱۳:۳۳
نوشته
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به شرکت مخابرات گفت: به بهانه گران‌کردن آبونمان، خدمات در حوزه مخابرات و همچنین شرکت‌های مرتبط با آن افزایش یافته و حقوق و مطالبات به‌حق ۶۰ هزار نیروی بازنشسته آن و حق و حقوق کارکنان و کارگرانی که در شرکت مخابرات مشغول هستند را پرداخت کند.

وی با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت‌ها مطرح کرد: هیچکدام از تبدیل وضعیت‌ها انجام نشده، البته در سیستم نظارتی مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم که شرکت مخابرات به تعهدات خود نسبت به بازنشسته‌ها و شاغلان عمل کند و خلف وعده آن پیگیری شود.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم با اشاره به بودجه ۱۴۰۲ مطرح کرد: در فصل بودجه به سر می‌بریم، در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، صندوق‌هایی مانند نفت، فولاد و بانک‌ها هم اکنون باید افزایش را انجام دهیم و هماهنگ با تورم باشد و اتفاقات سال گذشته دیگر رخ ندهد و کمکی باشد به افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، فولاد، نفت و بانک‌ها و دیگر صندوق ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
بازنشستگان مخابرات منطقه هنوز واریز نشده است سال۰ ۱۴۰ /۳ ماه سال ۱۴۰۱/ ۶ ماه ۱۴۰۲/ ۷ ماه هیچ واریز نشده است چرا؟
بقیه معوقات بن خواربار بازنشستگان وسایر رفاهیات ومناسبتها کی واریز میشود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۱۰:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
امروز دوشنبه 14 اسفند 1402هست هنوز هم هیچ چیزی واریز خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است چرا؟ مخابرات منطقه تهران همچنان خبری از واریزی نیست. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
سوال اینجاست که چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر پدر من با۳۲ سال و ۷ ماه سابقه دراسفند ماه سال ۹۵ بازنشسته شده در اردیبهشت ۹۶ مبلغ ۶۴ میلیون به ایشان دادن پدر من در اسفنده ماه سال۹۵ در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده است ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۲ سال و ۷ ماه نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنید اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است. اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 70 تا 100 میلیون تومانی نمایندگان مجلس 100 درصد فقط حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که اسفند ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
۱۰:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۰:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15 و 20 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند. حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مگر بازنشسته تأمین‌اجتماعی مزایای بازنشسته وحقوق بگیر دولت را میگیره 30سال کارگری کارکردیم حقوق کارگری گرفتیم چرا حالا بایدعیدی کارمندان دولت را بگیریم این عدالت نیست
مگر ما مستمری بگیر تامین اجتماعی مزایای وام بازنشستگی کشوری را میگیریم که عیدی ما مثل اوناست
آخرین اخبار