برخورد با متخلفان صید ماهی در قیروکارزین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از برخورد قانونی با متخلفان صید ماهی در دریاچه سد سلمان فارسی این شهرستان خبر داد.

عباس قائدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: با اعلام صید غیرمجاز ماهی در دریاچه سد سلمان فارسی این شهرستان، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت موفق به کشف و ضبط یک دستگاه قایق، چند صد متر تور ماهیگیری و چندین لاشه ماهی شدند و با هماهنگی مقام قضایی، موضوع صورتجلسه شد تا جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به دادگاه ارسال شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قیروکارزین با اشاره به آسیب‌های ناشی از صید غیرمجاز ماهی اضافه کرد: امکان دارد عده‌ای از صیادان غیرمجاز، ناآگاهانه مبادرت به تخلیه انواع پسماند در دریاچه سد کنند و با توجه به اینکه جمعیت جنوب استان فارس از جمله شهرستان‌های جهرم، قیروکارزین، خنج، اوز، گراش و لارستان از ذخیره آب سد سلمان فارسی به عنوان آب آشامیدنی استفاده می‌کنند به همین جهت جلوگیری از صید غیرمجاز و دستگیری متخلفان، از اولویت‌های این یگان جهت حفاظت از زیستگاه دریاچه سد سلمان فارسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.