رضا شریفی رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه معدل کار رسانهای در استان مثبت است، گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم استان از کانالهای انتخاباتی صدا و سیما استقبال کردند که آمار امیدوار کنندهای است.
وی افزود: صدا و سیما در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنشگری و پویایی متفاوتی در زمینه ایجاد شش کانال اختصاصی برای حوزههای انتخابیه سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت استان داشته است.
وی افزود: برگزاری مناظرات انتخاباتی در زمینه افزایش شعور سیاسی و شور انتخاباتی در میان لایههای مختلف اجتماعی داشته تا جامعه سیستان و بلوچستان از تحولات و جریانهای ملی و بین المللی عقب نماند.
رضا شریفی با اشاره کارهای بزرگ و بی نظیری در حوزههای مختلف در استان انجام شده است، بیان کرد: روایت گری چهره واقعی از استان و برگزاری جشنوارهها و کنگرههای فرهنگی و هنری و افزایش سهم استان در آنتن رسانه ملی، وجهه سیستان و بلوچستان را در سطح ملی و بین المللی تغییر داده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه کار تیمی، منسجم و با هدف و نیت خدمت به ثمر مینشیند، ادامه داد: کار فرهنگی برای تقویت هویت ملی، وحدت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور سرمایهگذاری است.
شریفی با بیان اینکه شعور سیاسی باعث ایجاد شور انتخاباتی میشود، یادآور شد: فعالیت رسانهای در فهم جامعه، مدل، سطح، عمق و ادبیات مطالبه گری و ایجاد انسجام اجتماعی تاثیر گذار است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به اصحاب رسانه، نخبگان جامعه و فعالان فضای مجازی فرصت دیده و شنیده شدن بدهیم.
وی با بیان اینکه باید به فعالیتهای رسانهای ضریب دهیم، افزود: صدا و سیما کشور به سیستان و بلوچستان نگاه خوبی داشت، اما پس از برگزاری جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی ایران در استان، ایننگاه به مراتب بهتر شده است.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر پاسخگویی مدیران، عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تاریخ سیستان و بلوچستان خواهد بود.