سخنگوی دولت:

برای ساخت آینده بهتر با هر نگاهی باید در انتخابات شرکت کنیم

بهادری جهرمی گفت: باید بتوانیم با نگاه‌های مختلف آرای خود را در صندوق‌های رای بیندازیم تا بهترین مسیر را برای بهترین آینده ایران رقم بزنیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران با تشکر از اهالی رسانه و مجریان و عاملان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و با اشاره به حضور افتخار آمیز مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: امروز در ستاد انتخابات کشور برای خداقوت خدمت همکاران رسیدیم و از نزدیک شاهد تلاش‌ها و نظارت‌های مستمر این عزیزان بودیم و از ساعات‌های ابتدایی صبح علی رغم تغییر قانون انتخابات و به ویژه با اقدام حرکت به سوی الکترونیکی شدن انتخابات امکان داشت با خلل‌هایی مواجه شویم. اما با گزارش‌های همکاران مشکلی در فرایند‌های اجرایی نبوده و اعتراض خاص و ویژه هم نبوده که امکان پیگیری نباشد و فراِیند انتخابات در حال برگزاری است.

وی افزود: خیلی از جوانان معمولا دقایق پایانی را برای حضور در انتخابات، انتخاب می‌کنند  و از این عزیزان هم خواهش می‌کنیم که به لحظات آخر موکول نکنند و از این حق ملی خود هرگز نگذرند.

جهرمی گفت: هیچ کس اجازه نمی‌دهد که برای حوزه‌های شخصی کس دیگری تصمیم گیری کند، طبیعتا هم کسی اجازه نمی‌دهد که دیگران برای آینده زندگی جمعی و مسیر حرکت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور تصمیم گیری کنند.  

وی افزود: انسان‌های پیشرو و فعال که حرفی برای زدن در حوزه‌های مختلف دارند حتما امروز انتخاب گر و عامل و با تحرک و فعال وارد می‌شوند. با این مشارکت همگانی هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد عقل‌های بیشتری برای انتخاب گزینه‌های درست وجود دارد و حتما نتیجه دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر خواهد بود.

وی افزود: باید بتوانیم نگاه‌های مختلف و سلیقه‌های متفاوت را در قالب انتخاب گزینه‌هایی که نزدیک به افکار آن‌ها هستند در صندوق‌ها بیندازیم تا بتوانیم به صورت جمعی و همگی با هم بهترین مسیر را برای ساختن بهترین آینده برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار