فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا کرمان به مقام شامخ شهدا علی الخصوص شهید جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

 سرلشکر حسین سلامی در ادامه گفت: شهادت عالی‌ترین و پرفضیلت‌ترین ارزش و آرزو برای مردمان مومن است و همه تجربه‌ها تاریخ نشان می‌دهد که اساسا جریان فتوحات اسلامی و پیشرفت‌ها از بستر جهاد و شهادت است و این چیزی نیست که اگر قهرمانان و مردمانی از یک جامعه شهید شوند مردم آن را آن‌ها را فراموش کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت خود افتتاح کننده راه‌های جدید برای مردم است و این محاسبه دشمن غلط است که فکر می‌کند با شهید کردن مردم مسلمان می‌تواند مسلمانان را خاموش و خانه نشین کند.

وی افزود: شهادت همیشه رویش‌های بسیار قدرتمندی را ایجاد می‌کند و بار‌ها در جنگ‌ها دیده می‌شد که اگر یکی در جنگ شهید می‌شد ده‌ها جوان می‌رفتند و پرچم را به دست می‌گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: با شهادت حاج قاسم مردم بلند شدند، شهادت قیام ایجاد می‌کند وقتی در حادثه تروریستی اخیر کرمان مردم مظلوم به شهادت رسیدند مردم با وجود احساس خطر آمدند و اعتنا نکردند و با همان شوق و ارادت دوباره ظاهر شدند مردم اساساً با شهادت زنده هستند.

سرلشکر حسین سلامی افزود: همه مردم می‌توانند تجسم کنند که اگر این شهدا امروز در حیات ظاهری و در دنیا بودند حضورشان در انتخابات چگونه بود؟ قطعاً پاسخی قوی که می‌توان داد این است که همه شهدایی که زیر خاک هستند و در جوار رحمت الهی همه در انتخابات شرکت می‌کردند و رای می‌دادند.

وی افزود: اگر مردم می‌خواهند به شهدا احترام بگذارند و راهشان را ادامه دهند حضور حداکثری در انتخابات است این یک دعوت سیاسی نیست این یک دعوت معنوی است و یک انجام وظیفه و تکلیف الهی است که با عشق و علاقه صندوق‌های انتخابات را از آرا پر کنیم.

وی تصریح کرد: هر رای مثل یک موشکی است که به قلب دشمنان شلیک می‌شود یعنی اگر مردم بخواهند در یک نبرد سیاسی شرکت کنند و پیروز شوند باید پای صندوق‌ها بیایند و رای دهند امروز این رای‌ها دشمن را ناامید، مردم و جبهه انقلاب را امیدوار می‌کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کلمه مردم واژه مقدسی است که در قرآن با تقدس آمده است مردم علم انقلاب، صاحب انقلاب هویت و ساختار اصلی و اقتدار انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.