فرماندار مشهد:

هیات‌های ورزشی در مشهد به وظیفه نظارتی خود عمل کنند

فرماندار مشهد گفت: هیأت‌های ورزشی باید وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهند تا شاهد ورود دستگاه‌های نظارتی دیگر به حوزه ورزش نباشیم.

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: گاهی به دلیل عدم نظارت هیات ها، شاهد ورود دیگر دستگاه‌ها در این حوزه هستیم.

او افزود: مشکلات هیچگاه به خودی خود برطرف نخواهد شد و باید برای رفع آن دنبال راهکار باشیم البته مشکل اصلی عدم اطلاع از قوانین است.

فرماندار مشهد ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات حوزه ورزش، بحث مالیات است و متاسفانه مدیران ورزشی ما آموزش‌های لازم را ندیده اند، با آموزش بسیاری از مشکلات مالیاتی موجود برطرف خواهد شد.

داوری در خصوص بحث انرژی و کمبود گاز نیز بیان کرد: باشگاه‌های ورزشی مکلف هستند سوخت جایگزین داشته باشند و ما نیز این سوخت را تامین خواهیم کرد و نگاه ما هیچوقت تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل کمبود سوخت نخواهد بود.

او تصریح کرد: مولد سازی باشگاه‌های ورزشی مازاد در دستور کار است و ایجاد فضا‌های ورزشی جدید نیز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است، اگر این اتفاق بیفتد شاهد افزایش سرانه ورزشی در شهر خواهیم بود.

فرماندار مشهد تاکید کرد: باشگاه‌های ورزشی جامعه هدف بسیار مهم و فراوانی دارند و در ساختن گفتمان عمومی جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

داوری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویداد‌های دنیا در تمام حکومت هاست این انتخابات در کشور ما که مبنای حکومت و گفتمان مردمی دارد از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

او ضمن دعوت از جامعه ورزشی برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: وظیفه همه ما این است که ضمن حضور در انتخابات، از دیگران نیز جهت شرکت در این امر مهم دعوت کرده و با افزایش مشارکت، به اقتدار کشور خود کمک کنیم، از جامعه ورزشی نیز تقاضا داریم تا ضمن حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار