خدمات رایگان پزشکی به بیماران روستایی در مهاباد ارائه شد

مدیر کانون جامعه بسیج پزشکی مهاباد گفت: اعضای تیم پزشکی به مناطق روستایی کم‌برخوردار بخش خلیفان این شهرستان اعزام شده و بیماران روستایی را به صورت رایگان ویزیت کردند.

اسلام خیری مدیر کانون جامعه بسیج پزشکی مهاباد گفت: تیم رایگان پزشکی شامل پزشک عمومی، متخصص گوش حلق و بینی، ماما و دارو یار بودند که برای ارائه خدمات پزشکی و درمان رایگان به روستای کم‌برخوردار سیاقول سفلی این شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» در ایام مختلف سال با هدف کمک به حفظ سلامت همگانی در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار این شهرستان خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

مدیر کانون جامعه بسیج پزشکی مهاباد با اشاره به فعالیت‌های امسال این کانون، افزود: پزشکان عضو کانون بسیج جامعه پزشکی امسال ۱۲ مرتبه در مناطق روستایی و حاشیه شهر مهاباد حضور یافته و خدمات دارو و درمان رایگان بسیج جامعه پزشکی را ارائه دادند.

خیری اظهار کرد: یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه است که امروز توسط حوزه سلامت مهاباد در هر دو عرصه بهداشت و درمان در حال انجام است.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستا‌های محروم و مناطق حاشیه شهر یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مردم بی‌بضاعت است که هرساله در ایام و مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

این طرح‌ها به صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان متخصص و تیم‌های درمانی اجرا می‌شود.

روستا‌های سیاقول سفلی و علیا در فاصله ۱۷ و ۲۰ کیلومتری غرب مهاباد قرار دارند و مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.