جهادگران جامعه پزشکی به مناسبت هفته زن با حضور در مناطق کم برخوردار مرزی سردشت به بانوان روستای ماراغان خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه کردند.

سرگرد رحمان قادری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی سردشت گفت: تیم پزشکی در این اعزام شامل پزشک عمومی، ماما، دارویار، پرستار، تکنسین بهداشت، بهورز، کارشناس بهداشت خانواده و روانشناس بود که در یک ماموریت یک روزه به ۱۱۲ نفر از اهالی این روستا خدمات درمانی و بهداشتی مختلف ارائه دادند.

وی افزود: این تیم پزشکی علاوه بر ویزیت رایگان بیماران، داروی رایگان و خدمات مامایی و روانشناسی، تزریقات و پانسمان را به مراجعه‌کنندگان ارائه دادند و در کنار آن غربالگری اولیه بیماری‌هایی مختلف مانند فشار و قندخون در راستای پویش ملی سلامت انجام شد.

بخشدار بخش مرکزی به همراه سرپرست مرکز بهداشت سردشت و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سردشت نیز ضمن حضور در مسجد روستای ماراغان و جویا شدن از روند خدمات اعزام تیم پزشکی، مشکلات روستای ماراغان را بررسی و برحل مشکلات تاکید کردند.

شهرستان سردشت دارای ۱۸۵ روستا، در بخش ربط ۷۳ روستا و در بخش مرکزی ۱۱۲ روستا با جمعیت ۵ هزار و ۷۱۸ خانوار و ۲۲ هزار و ۵۶ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.