مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در بهمن ماه ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۱ تردد بین استانی وسایل نقلیه در جاده‌های ثبت شد.

فرزاد حسنی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در بهمن ماه امسال میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۱ ثبت شد که در مقایسه با ماه گذشته (دی ماه) افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی داشته است.

حسنی از افزایش ۱۸ درصدی متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد در آمار بهمن ماه نشان از افزایش سفر‌ها نسبت به سال قبل دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: میزان تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در بهمن ماه نسبت به دی ماه به دلیل بارش‌ها و سردی هوا کاهش ۷ درصدی داشت.

وی یادآور شد: بیشترین میزان افزایش تردد در محور‌های سنندج_ دهگلان با ۱۸ درصد و سقز _ بوکان با ٤ درصد و بیشترین میزان کاهش‌ها نیز در محور‌های سنندج - سه راهی موچش با ١٤، ۱۴ درصد و محور بانه - سیرانبند با ۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار