دستیار ویژه فرماندار میرجاوه در امر مردمی سازی دولت گفت : یکی از نشانه مردمی بودن همین مشارکت و همراهی بالا مردم در انتخابات است که دشمن از آن هراس دارد. 

 رامین نارویی دستیار ویژه فرماندار میرجاوه در امر مردمی سازی دولت در نشستی صمیمی با تعدادی از دهیاران، اعضای شوراها، معتمدین، جوانان شهرستان بیان کرد: چون جلسه متعلق به شماست، این بار شما صحبت کنید ما گوش می کنیم. 

نارویی افزود: این گونه نشست ها بصورت مستمر به جهت ارتباط گیری بدون واسطه،  مستقیم مردم و مسئولین باهم برگزار خواهد شد.

دستیار ویژه فرماندار میرجاوه تاکید نمود: که مردمی سازی دولت به این معنا نیست که ما به جای مردم تصمیم بگیریم یا فلان  دستگاه اجرایی امورات را مدیریت نماید، بلکه مردمی سازی یعنی از ظرفیت عملی و فکری مردم برای توسعه و حل مسائل خرد و کلان استفاده نماییم.

وی به نقش موثر دهیاران و اعضای شوراها اشاره نمود و بیان کرد: بدلیل اینکه دهیاران نماینده مردم هستند و ارتباط مستقیم با مسئولین دارند امورات روستای خود را پیگیری نمایند و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو نمایند.

رامین نارویی در پایان افزود: یکی از نشان مردمی بودن همین مشارکت و همراهی بالا مردم در انتخابات است که دشمن از آن هراس دارد. 


در ادامه حاضرین در این نشست به بیان مطالبات و مسائل مد نظر پرداختند که مدیران حاضر در جلسه نیز پاسخگویی لازم را داشتند.

در این نشست سه ساعته مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، ارشاد و فرهنگ اسلامی، تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار