دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان کمیته امداد سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: در راستای اجرای طرح شهید آرمان علی وردی دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان کمیته امداد این شهرستان صورت گرفت.

 غلامعلی سهرابی در دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش هیدوچ که در راستای طرح شهید آرمان علی وردی و به مناسبت انتخابات انجام شد، بیان کرد: دولت و نهادهای حمایتی برای امیدبخشی در جامعه و در میان مردم اقدامات و کارهای شایسته‌ای را انجام دادند که توجه و حمایت از نیازمندان در صدر این فعالیت‌ها قرار دارد.

وی گفت: تلاش نهادهای حمایتی کمک به نیازمندان در بخش‌های مختلف فرهنگی، تحصیل، درمان، تأمین لوازم اساسی زندگی و جهیزیه است.

فرمانده سپاه سیب و سوران با تأکید بر این موضوع که رفع محرومیت‌ها باید به‌عنوان یک اولویت و یک مسئولیت اجتماعی برای مدیران باشد افزود: دولت حمایت از عزیزان تحت پوشش کمیته امداد و دیگر سازمان حمایتی را وظیفه انسانی، اسلامی و قانونی خود می‌داند و در این راستا از هیچ تلاشی نخواهد کرد.

سهرابی در ادامه با اشاره به اهداف مشترک این نهاد، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی بر همکاری مشترک جهت ساخت و تعمیر مسکن برای محرومین، حامی یابی جهت ایتام و فرزندان محسنین، تأمین جهیزیه و سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.

در ادامه خدا رحم پارسه مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سیب و سوران ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه سیب و سوران در جمع خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی افزود: اگر کسی دلش برای نظام و ایران اسلامی و میهنش بتپد او یک بسیجی واقعی است، وی ادامه داد: الگوی همه ما بسیجیان حضرت علی علیه‌السلام است که در سیره آن حضرت دستگیری از نیازمندان جایگاه ویژه‌ای داشت.

وی بسیج را شجره طیبه، مدرسه عشق و لشکر مخلص خدا دانست و بیان کرد: در زمان طاغوت کشور ما در شرایط سختی بود؛ ما در زیرساخت‌ها، فرهنگ، پزشکی، درمانی و صنعتی بسیار ضعیف بودیم و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه هدایت‌های رهبر انقلاب، خون شهدا و تلاش‌هایی است که نباید از آنها غافل شویم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه در شرایط فتنه همه باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و جهاد تبیین امروز به فرمایش مقام معظم رهبری یک واجب عینی است که باید به‌صورت قطعی در جامعه اجرا شود، اظهار داشت: ️ دگرگونی حقایق و واقعیت‌ها، ایجاد یاس و ناامیدی بخصوص در نسل جوان، غفلت از شکست دشمن، غفلت از دستاوردها، تغییر باورها و ارزش‌ها با جایگزینی منکر و معروف ایجاد اختلاف بین قبایل و سست کردن اراده مسئولین از برنامه‌های امروز دشمن در جنگ نرم و فضای مجازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار