به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار و با حضور باشکوه جوانان، جشن بزرگ رأی اولی‌ها در آستانه برگزاری انتخابات برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور برای امنیت و آرامش ما جان خود را تقدیم کردند و امروز خون شهیدان ثمره داده است.

وی افزود: رأی دادن به افراد را باید با شناخت انجام داد و کورکورانه رای دادن به ضرر خودمان و به ضرر نظام اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: همه باید تحقیق کنیم و فرد مرد میدان و زحمتکش را بشناسیم و بدانیم که بین مردم هست یا خیر.

وی با بیان اینکه راه رشد کشور از طریق انتخابات ممکن می‌شود، تصریح کرد: اینکه دشمن می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید؛ یعنی نمی‌خواهد ما به رشد برسیم و پیشرفت کنیم.

عارفی بیان کرد: نماینده باید باسواد، با ایمان و زمان شناس باشد و جوانان را درک کند و به فکر رفع مشکلات ازدواج و مسکن جوانان باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد: وصیت شهید سلیمانی حمایت از ولایت است و امروز پشتیبانی از رهبری و نظام شرکت در انتخابات است.

جشن رأی اولی‌ها در ده زیار با سخنرانی حجت‌الاسلام عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مولودی خوانی مداح اهل بیت (علیهم السلام) حاج جواد حسینخانی در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) ده زیار همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار