در پی صدور هشدار سطح نارنجی دستگاه‌های امدادی استان اصفهان به حالت آماده باش در آمدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان از روز شنبه در مناطق شمال، غرب و مرکزی استان به همراه ورزش باد شدید موقت، مه آلودگی، کاهش دید در ارتفاعات و کاهش نسبی دما، دستگاه‌های امدادی، عملیاتی و خدمات رسان به ویژه اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب و فاضلاب، دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها اعلام آماده باش شده اند.

منصور شیشه فروش افزود: لازم است تجهیزات امداد زمستانی و ماشین آلات سنگین و برف روبی در راهدارخانه ها، پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی مستقر شوند.

او  گفت: امکانات امدادی و تیم‌های عملیاتی هلال احمر در جاده‌ها باید تقویت و پیش بینی و تامین اقلام ضروری و ظرفیت‌های اسکان اضطراری برای مسافران انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اداه داد: به منظور تردد در محور‌های یاد شده استفاده از زنجیرچرخ در خودرو‌های سبک و سنگین ضروری است.

شیشه فروش با درخواست از شهروندان برای پرهیز از صعود به ارتفاعات در این مدت گفت: ۴۷۰ تیم امدادی و خدمات رسان ثابت و سیار در مناطق در معرض خطر، محور‌های جاده‌ای روستایی و شهری، پایگاه‌ها و راهدارخانه‌ها به همراه تجهیزات و ماشین آلات لازم استقرار یافته اند و تلفن‌های امدادی ۱۴۱ برای اطلاع رسانی از وضعیت راه ها، ۱۱۲ هلال احمر، ۱۱۵ اورژانس و ۱۲۵ آتش نشانی، ۱۹۴ امداد گاز، ۱۲۲ امداد آب و فاضلاب، ۱۲۱ امداد برق و ۱۱۰ نیروی انتظامی برای پاسخگویی به امداد خواهان به صورت شبانه روز ارائه خدمت خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.