فرماندار کنگان:

۱۹۸ شعبه اخذ رأی در جنوب استان بوشهر پیش‌بینی شد

فرماندار کنگان گفت: ۱۹۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه پیش بینی شده که از این تعداد ۱۲۶ شعبه ثابت و ۷۲ شعبه سیار است.

احمد غریبی فرماندار کنگان روز جمعه در نشست با نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ۱۹۸ شعبه در نظر گرفته برای حوزه انتخابیه جنوب ایتان بوشهر، ۵۴ شعبه در شهرستان کنگان، ۴۱ شعبه شهرستان دیر، ۵۶ شعبه در شهرستان جم و ۴۷ شعبه در شهرستان عسلویه تعیین شده است.

وی افزود: از ابتدای فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه ۱۲۶ داوطلب اقدام به ثبت نام کردند که ثبت نام نهایی ۷۰ نفر به ثبت رسید و در نهایت ۴۶ نفر شامل ۴۴ نفر مرد و ۲ نفر زن تأیید صلاحیت شدند که با توجه به انصراف یک نفر تعداد داوطلبین تا این لحظه ۴۵ نفر است. فرماندار کنگان تصریح کرد: همه تمهیدات لازم جهت فرایند رأی گیری در نظر گرفته شده و داوطلبین تا ۷۲ ساعت قبل از فرآیند رأی گیری می‌توانند انصراف خود را اعلام کنند.

غریبی تاکید کرد: از نامزد‌های انتخابات مجلس درخواست می‌شود فقط در ساختار قانون و با رعایت اخلاق، با همدیگر رقابت جوانمردانه داشته باشند و تا شاهد یک انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴ نفر از چهار حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه انتخابیه دشتستان، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.