نماز جمعه بخش یزدان به امامت حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت اقامه شد.

حجت الاسلام محمدایزدی ضمن دعوت به تقوی الهی گفت: هیچ جای دین ما مبنی بر اینکه دربحث ملیت رنگ پوست و جنسیت درپیشگاه الهی مطرح نیست، ولی تقوای الهی ملاک است.

وی درآستانه میلاد بقیه الله العظم ضمن تبریک این روزرابه همه مسلمانان جهان گفت: خدای تعالی می‌فرماید ورارث زمین صالحان خواهند بود وانروزاگراسرائیل واجانب جولان می‌زنند روزی اوخواهدآمد زیرا این وعده خداست و زمین پرخواهد شد از صالحان وکلیددارخانه خدا خواهیم شد و دنیاپر از عدل و داد خواهد شد و ریشه مستکبرین کنده خواهدشد.

وی افزود:ظهور او قطعی است دعاکنیم در زمان ما باشد و ما تا تقوا و انسانیت نداشته باشیم و زخم ایجاد نشود و ظرفیت نباشد ظهوربه تاخیر خواهد افتاد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف انقلاب ظرفیت سازی ظهورصاحب الزمان (عج) و رهبری فرمودند به قله نزدیکیم منظور قله بقیه الله است یعنی افکارمردم باید مهدوی شود و تمدن سازی ظهور شکل بگیرد تابه قله برسیم.

حجت الاسلام محمد ایزدی ضمن تبریک روز مهندس بیان داشت: ما در جهان رتبه سوم مهندسی را داریم و این یکی از دستاورد‌های انقلاب است قبلا کجا بودیم و الان کجا هستیم.

وی گفت: رهبری معظم مردم را دعوت کردند به مشارکت و فرمودند مشارکت رقابت وسلامت این توصیه مهم رهبرانقلاب بود و دشمن را شکست خواهند داد.

وی گفت: کاندید دشمن شادکن را به مجلس نفرستید و آقا به مجلس یازدم لقب انقلابی داد و این تکلیف الهی را بخاطر امنیت حضور پررنگ داشته باشید تادشمن طمع نکند جلو بیاید.

وی گفت: تنور انتخابات الحمدالله اینجا داغ است و به کوری چشم دشمنان این تنور مشارکت را بالا می برد.

وی افزود: بحث سلامت بحث مهمی است که الحمدالله درهمه انتخابات درسلامت برگزارشده است و یک رای جا به جا نمی شود، حالا اگر جایی نیاز به بازخوانی داشته است و مشخص شده است که هیج خلافی نبوده است.

 وی بیان داشت:امنیت نیزموضوع مهمی است که مدیون نیرو‌های نظامی وانتظامی هستیم.

حجت الاسلام محمد ایزدی درپایان به مسائل غزه اشاره داشت وگفت: حماس وطوفان القصی شکست نخورده، اما شهید کردن بی دفاع کودک و پیر و جوان را به گلوله می‌بنند هنر نیست و پیروزی از آن حماس و دنیای اسلام و غزه مظلوم است واسرائیل کودک کش نابود خواهدشد.

برچسب ها: نماز جمعه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.