شهردار زرند:

کاندیداها به سیما ومنظر شهر خسارت نزنند

فرماندار زرند گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تبلیغات انتخابات بستر سازی کنند.

جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شهرستان زرند با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران، شهرداران و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد. 

سید رضا حسینی نژاد فرماندار با تأکید بر اینکه کاندیدا‌ها به قوانین انتخابات تسلط داشته باشند،گفت: کاندیدا‌ها با قوانین تبلیغات و روند اجرای آن توجه داشته باشند که در آینده ابراز عدم آگاهی نکنند.

وی با اشاره به استفاده مساوی تمامی افراد از شرایط تبلیغات افزود: شهردارن نسبت به اختصاص مکان‌های تبلیغ عمومی مانند دیواره‌های بتنی پیش ساخته، داربست‌های تبلیغی و تابلو‌های تبلیغاتی به منظور تبلیغات انتخابات اقدام کنند.

حسینی نژاد از بخشداران خواست با برنامه ریزی لازم و توجیح دهیاران با توجه به توان مالی و کاری نسبت به بستر سازی فضای تبلیغات انتخاباتی اقدام کنند.

علی ضیاالدینی شهردار زرند نیز با اشاره به آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز و اقدامات اخیر در حوزه زیباسازی شهری از داوطلبین انتخابات خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی به سیما و منظر شهری خسارت وارد نکنند که در صورت بروز تخلفاتی از این دست در همان زمان پاکسازی مکان‌های عمومی و اموال شهری از تبلیغات غیر مجاز در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

برچسب ها: انتخابات ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.