مهم‌ترین مسئوولیت هر صندوق رای برعهده نماینده فرماندار است

فرماندار بروجن گفت: عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی با عوامل هیئت نظارت و بازرسی را داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.

فتاح کرمی شامگاه شنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی شهرستان بروجن تاکید کرد: نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه باید به قوانین انتخابات مسلط باشند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رأی افزود: نماینده فرماندار در نهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند بایستی حداکثر تلاش خود را به‌کار گیرد.


بیشتر بخوانید


فرماندار بروجن اضافه کرد: مهم‌ترین مسئوولیت در هر صندوق با نماینده فرماندار است و این نمایندگان باید به‌دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

کرمی ادامه داد: مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی با عوامل هیئت نظارت و بازرسی را داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بانوان شهرستان بروجن در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات این شهرستان از ۹۸ نماینده فرماندار در شعب، چهار نفر از جامعه بانوان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار