کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۵ قاچاقچی در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری پنج قاچاقچی توسط مرزداران غیور استان خبر داد.


سردار رضا شجاعی   اظهار داشت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوزین مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و مرزداران موفق شدند طی این عملیات‌ها ضمن دستگیری پنج قاچاقچی، یک دستگاه خودرو، ۲۳۸ مواد مخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح جنگی کلت کمری، دو قبضه سلاح کلاش، هفت تیغه خشاب، ۱۹۶ تیر جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف کنند.

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار