سخنگوی ستاد عملیاتی جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و دارویی مورد نیاز مردم غزه جمع آوری شده است.

آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به کمک مردم بیش از ۱۰ هزار تن امکانات و بیش از ۱۳۰ میلیارد پول جمع آوری شده است که قرار به دست مردم غزه برسد.

او در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر اسرائیل  راه ورود به غزه و رفح که ما باید از مصر به آن برسیم را بسته است.نه مصر همکاری کامل دارد و نه اسراییل اجازه ورود می‌دهد. اما از راه‌های دیگری به صورت اندک در حال کمک رسانی هستیم.

تهیه و در دسترس بودن اقلام بهداشتی و دارویی

در ادامه گفتگویی با سعید اوحدی، سخنگوی ستاد عملیاتی  جمعیت هلال احمر هم داشتیم که درباره تهیه اقلام بهداشتی و دارویی گفت: سه کار جدی را به موازات هم آغاز کرده ایم که یکی پویش جمع آوری کمک‌های مردمی بوده که در آن بیش از ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و دارویی مورد نیاز مردم غزه جمع آوری شده است. اما مرز‌های غزه بسته بوده و اسرائیل نیز تاکید کرده است که هیچ اقلامی از ایران منتقل نشود. اما مذاکرات ما همچنان با هلال احمر مصر و مابقی کشور‌ها ادامه دارد تا بتوان راهی پیدا کرد. با جلسات متعدد می خواهیم فشاری به مجامع بین المللی وارد کنیم تا کاری کنند.  تلاش بر این است که اعتراضات مردم جهان را به موضوع آتش بس در غزه به مجامع بین المللی نشان دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
با سلام، غذا و آب و پتو نیز لازم است.
Turkey
Shade
۱۴:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
ما که راضی نیستیم .
این دزدی از بیت المال هست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
اینها کمک‌های مردمی است که با طیب خاطر و از اموال خودشان پرداخت کرده‌اند.
آخرین اخبار