بهره برداری از استخر سرپوشیده شوش با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال

استخر شوش به عنوان تنها استخر سرپوشیده این شهرستان با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال روز جمعه با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

محسن حویزه فرماندار شوش در حاشیه این آیین گفت: استخر سرپوشیده یادگار امام شوش که در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسیده است به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات و تامین نشدن اعتبار لازم برای بازسازی، از سال ۱۳۹۴ بدون استفاده رها شده بود.

او افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های ورزشی، بازسازی اساسی این استخر به عنوان اولویت پیگیری و با تخصیص اعتبار تکمیل این طرح سرعت گرفت.

آقای حویزه با بیان اینکه برای بازسازی اساسی و فعال سازی دوباره این استخر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: استخر، جکوزی، زیرساخت‌های رفاهی، موتورخانه و تمام بخش‌های این استخر بازسازی اساسی شده و آماده استفاده مردم شوش است.

دومین استخر شوش سال آینده افتتاح می‌شود

فرماندار شوش با بیان اینکه این شهرستان از نظر زیرساخت‌های ورزشی با عقب ماندگی‌های فراوانی مواجه است گفت: افزایش سرانه‌های ورزشی و تفریحی شوش به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه افزایش سرانه ورزشی شوش با ورود بخش خصوصی سرعت می‌گیرد ادامه داد: عملیات احداث دومین استخر استاندارد و مجهز شوش نیز در دهه فجر امسال به همت بخش خصوصی آغاز شده که قرار است گام نخست این مجموعه ورزشی سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرمانده شوش ادامه داد: برای احداث استخر دوم شوش ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری می‌شود که این مجموعه ورزشی علاوه بر استخر، جکوزی و باشگاه دارای سایر بخش‌های رفاهی و تفریحی است.

استخر یادگار امام شوش در فضایی به وسعت ۷۰۰مترمربع احداث شده است.

تعطیلی تنها استخر سرپوشیده شهرستان شوش موجب شده بود تا بسیاری از جوانان و نوجوانان در رودخانه‌های منطقه از جمله رودخانه کرخه اقدام به شنا کنند که خطرات جانی جبران ناپذیری به دنبال دارد.

بازسازی و راه اندازی این استخرطی سال‌های اخیر همواره یکی از خواسته‌های به حق جوانان و نوجوانان شهرستان شوش بوده است.

شهرستان شوش در شمال خوزستان ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: استخر ، فرماندار شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.